Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2019), The Perception of Asymmetry in Online Advertising in Research on Students in Poland and Japan, „Journal of International Economic Research” [on-line], vol. 5, no. 1, s. 11-28; https://9cca3035-49d3-4c50-8575-031a6e2f9039.filesusr.com/ugd/7ebfb0_7a13cb3bb21c4bb6944097f9a4f70ce2.pdf.
Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Horizontal and Vertical Dimensions of Trust in Online Advertising : Model Assumptions and Results of Marketing Students Survey in Poland. [W:] Soliman (red.), Education Excellence and Innovation Management : a 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), King of Prussia, PA : International Business Information Management Association, s. 12714-12727.
Sanak-Kosmowska K., (2020), Wpływ rekomendacji online na decyzje zakupowe młodych konsumentów. [W:] Bohdanowicz L., Dziurski P. (red.), Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 301-311.
Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Polish and Japanese Students’ Digital Competence in the Area of On-Line Advertising : Similarities and Differences. [W:] International Marketing Trends Conference, Paris : ESCP Business School, s. 1-9.
Sanak-Kosmowska K., (2020), Elementy manipulacji w marketingu on-line w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie celowej grupy studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, „Media i Społeczeństwo. Medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, media a pedagogika”, nr 12, s. 114-125; http://www.mediaispoleczenstwo.ath.bielsko.pl/art/12/07-Katarzyna-Sanak-Kosmowska.pdf
Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Empirical Identification of Latent Classes in the Assessment of Information Asymmetry and Manipulation in Online Advertising, „Sustainability”, vol. 12, iss. 20, s. 1-18; https://www.mdpi.com/2071-1050/12/20/8693.
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2020), Phishing for phools G.A. Akerlofa i R.J. Shillera w perspektywie marketingu opartego na dowodach (evidence based theory), „Biuletyn Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego”, nr 2 (89), s. 72-78; http://www.pte.pl/pliki/1/68/biuletyn2020_2.pdf.
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2020), Metoda badań a jakość poznania rzeczywistości : z badań nad asymetrią informacji w przekazie reklamowym. [W:] Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M. (red.), Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu, Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, s. 11-30.
Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Empirical Identification of Latent Classes in the Assessment of Information Asymmetry and Manipulation in Online Advertising, „Sustainability”, vol. 12, iss. 20, s. 1-18; https://www.mdpi.com/2071-1050/12/20/8693
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Information Asymmetry in Online Advertising, London, New York : Routledge, 230 s.
Sanak-Kosmowska K., (2021), Evaluating Social Media Marketing: Social Proof and Online Buyer Behaviour, London, New York : Routledge, 192 s.
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., Reshetnikova I., (2021), Dostovìrnìstʹ reklami na dumku ukraïnsʹkih ta polʹsʹkih studentìv, „Marketing ì cifrovì tehnologìï”, t. 5, no. 4, s. 29-48; https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/155/140
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Phishing for phools G.A. Akerlofa i R.J. Shillera w perspektywie marketingu opartego na dowodach (evidence-based theory). [W:] Fiedor B., Gorynia M., Hardt Ł. (red.), Jednorodność czy pluralizm : rozważania nad naturą nauk ekonomicznych i gospodarki, Warszawa : Wydawnictwo Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, s. 171-182.
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Research on Asymmetry of Online Advertising. Study of Digital Competence of Polish and Ukrainian Students. [W:] Litovčenko Ì. (red.), Marketing : vikliki ta rìšennâ : materìali II Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencji, Odesa : Vidavničij dìm Gelʹvetika, s. 114-117.
Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), The Competitive Function of Online Advertising : an Empirical Evaluation of Companies’ Communication Strategies in a Digital World, „Procedia Computer Science”, vol. 192, s. 4158-4168; https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187705092101930X